O nás

Reda a.s. je dynamicky se rozvíjející společnost, která vznikla v roce 1991. Díky dlouholetým zkušenostem s importem a exportem reklamních a dárkových předmětů a sehranému týmu profesionálů se řadí na pozici jedničky na trhu v České republice.

Abychom se mohli po více než 25 letech zkušeností na trhu jak v České republice, tak i v Evropě rozvíjet, spojila se Reda a.s. se společností Paul Stricker Group a stala se tak jednou z nejrychleji rostoucích skupin na trhu reklamních a dárkových předmětů v Evropě s obratem přesahující 80 milionů EUR a pokrytím více než 80 zemí na 4 kontinentech se zařadila mezi TOP dodavatele v Evropě. Díky tomuto spojení máme možnost nabídnout větší portfolio produktů a rozšířit i portfolio nabízených služeb pro naše zákazníky.

Nadále zůstáváme jedničkou na českém trhu, a to zejména díky největším skladovým kapacitám v ČR s více než 16 000 paletovými místy a 30 miliony kusů zboží skladem. V rámci naší společnosti nabízíme více než 10 potiskových technologií, a to včetně nejmodernějších digitálních technologií, díky nimž se řadíme na špičku evropského trhu.

Opakovaně jsme se umístili na prvních příčkách v soutěžích jako je Hvězda 3D reklamy, Popai awards, ale také jsme se umístili v žebříčku Czech Business Superbrands. Vysoká kvalita našich produktů a služeb byly a jsou hlavní přednosti, díky kterým jsme byli jakožto Reda, oceněni. Jsme také členy významných mezinárodních asociací jako je PSI, POPAI CS a PPAI, což nám umožňuje spolupráci s významnými světovými výrobci a dodavateli reklamních a dárkových předmětů.

I když začínáme budovat novou etapu společností Reda a.s. a Paul Stricker Group pořád je naším hlavním cílem plná spokojenost našich klientů.


REDA - letecký snímek


Naše poslání

„Hlavním posláním je vzájemně spolupracovat, s cílem stát se první volbou zákazníkalídrem na trhu v našem oboru. Uvědomujeme si, že k dosáhnutí tohoto cíle jsou důležití především naši lidé, jako největší deviza naší firmy. S hrdostí stojíme za kvalitou naší práce, jejíchž prostřednictvím budujeme úspěšnou, inovativní, dynamickou a flexibilní společnost.

Naše firemní hodnoty

FÉROVOST - „hrajeme fér“, tzn. jednáme fér se zaměstnanci, dodavateli, zákazníky a obchodními partnery v souladu s etickým jednáním. Svým jednáním jdeme příkladem ostatním. Všichni jsou členové jednoho týmu a jen tak můžeme dosáhnout našich cílů. Pomáhá nám stát se důvěryhodnými.

OTEVŘENOST - umíme vyslechnout názory ostatních a nebojíme se vyjádřit svůj názor. Otevřenost podporuje vzájemné porozumění a rozvoj lidského potenciálu a tím je nedílnou součástí firemní kultury.

UZNÁNÍ - uznáváme a ctíme zaměstnance za kvalitní výsledky práce. Podporujeme nové nápady, inovativní myšlení a každou další přidanou hodnotu práce směřující ke spokojenosti zaměstnanců a rozvoji firmy.

RESPEKT - respekt je založen na konceptu lidskosti a lidské důstojnosti. Pomáhá nám spoluutvářet atmosféru úcty a spravedlivosti. Jeho získání vyžaduje otevřenou komunikaci, kterou uznáváme prostor pro projev každého člověka jako individuality.

SPOLUPRÁCE - každý z nás je součástí týmu, proto je důležité spolupracovat s ostatními. To znamená pochopení odlišných názorů, efektivní komunikaci, vzájemně si naslouchat a hledat kompromisy v dosažení společného cíle.

Vedení společnosti

Vojtěch Kocourek
Generální ředitel

Vojtěch Kocourek

Jako absolvent Masarykovy univerzity, Fakulty ekonomicko-správní nastartoval svou kariéru ve společnosti PricewaterhouseCoopers a následně pokračoval v Deloitte. Celkově působil 10 let v oblasti strategického poradenství. Do Redy nastoupil v roce 2018 a byl zodpovědný za integraci společnosti do skupiny Paul Stricker. Následně byl jmenován na pozici generálního ředitele.

Vedení jednotlivých úseků


Viera Černá
  • Mgr. Viera Černá
  • Obchodní ředitelka B2C

Ve společnosti působí již od roku 1995, kde jako vedoucí obchodního oddělení v Plzni stála za úspěšným rozvojem regionální pobočky. Díky svým zkušenostem a znalostem trhu se podílela na rozvoji celého obchodního úseku společnosti REDA a.s. Od dubna 2014 vede z pozice obchodní ředitelky úsek B2C.

Ing. Kamil Pultar
  • Ing. Kamil Pultar
  • Finanční ředitel

Na pozici finančního ředitele společnosti REDA nastoupil v říjnu 2012 po mnohaletých zkušenostech ve vedoucí distribuční společnosti v sektoru IT. Vystudoval vysokou školu Báňskou v Ostravě, obor Ekonomika a finance. Ve společnosti REDA a.s. zodpovídá za kompletní finanční řízení, controlling a oblast ICT.

Ing. Jaroslav Čech
  • Ing. Jaroslav Čech
  • Nákupní ředitel

Členem týmu REDA a.s. je od roku 2007, kdy zastával pozici analytika obchodních úseků, poté vedoucího produktového marketingu a od roku 2014 řídí nákupní úsek - považuje se tedy za "odchovance" společnosti REDA a.s. Zodpovídá za sortiment zboží, jeho nákup a kolekci katalogů.

Josef Kratochvíl
  • Josef Kratochvíl
  • Technický ředitel

Po absolvování polygrafické školy v roce 1995 nastoupil ihned do společnosti Reda, kde vystřídal několik pozic na technickém úseku. Úspěšný rozvoj technického úseku je pěvně spjat s jeho kariérou. Od roku 2012 manažer výroby, od roku 2019 technický ředitel.

BA(Hons) Štěpán Hakl
  • BA(Hons) Štěpán Hakl
  • Manažer lidských zdrojů

V REDA a.s. pracuje od roku 2011, kde zúročuje svoje více než 15ti leté zkušenosti z oboru lidských zdrojů. Zkušenosti načerpal ze společnosti Lufthansa, kam nastoupil jako náborář a postupně se vypracoval na pozici Manažera lidských zdrojů, ve které pokračoval i ve společnosti Penta - Mediclinic.