O nás

Reda a.s. je dynamicky se rozvíjející společnost, která vznikla v roce 1991. Díky dlouholetým zkušenostem s importem a exportem reklamních a dárkových předmětů a sehranému týmu profesionálů se řadí na pozici jedničky na trhu v České republice.

Abychom se mohli po více než 25 letech zkušeností na trhu jak v České republice, tak i v Evropě rozvíjet, spojila se Reda a.s. se společností Paul Stricker Group a stala se tak jednou z nejrychleji rostoucích skupin na trhu reklamních a dárkových předmětů v Evropě s obratem přesahující 80 milionů EUR a pokrytím více než 80 zemí na 4 kontinentech se zařadila mezi TOP dodavatele v Evropě. Díky tomuto spojení máme možnost nabídnout větší portfolio produktů a rozšířit i portfolio nabízených služeb pro naše zákazníky.

Nadále zůstáváme jedničkou na českém trhu, a to zejména díky největším skladovým kapacitám v ČR s více než 16 000 paletovými místy a 30 miliony kusů zboží skladem. V rámci naší společnosti nabízíme více než 10 potiskových technologií, a to včetně nejmodernějších digitálních technologií, díky nimž se řadíme na špičku evropského trhu.

Opakovaně jsme se umístili na prvních příčkách v soutěžích jako je Hvězda 3D reklamy, Popai awards, ale také jsme se umístili v žebříčku Czech Business Superbrands. Vysoká kvalita našich produktů a služeb byly a jsou hlavní přednosti, díky kterým jsme byli jakožto Reda, oceněni. Jsme také členy významných mezinárodních asociací jako je PSI, POPAI CS a PPAI, což nám umožňuje spolupráci s významnými světovými výrobci a dodavateli reklamních a dárkových předmětů.

I když začínáme budovat novou etapu společností Reda a.s. a Paul Stricker Group pořád je naším hlavním cílem plná spokojenost našich klientů.


REDA - letecký snímek


Naše poslání

„Hlavním posláním je vzájemně spolupracovat, s cílem stát se první volbou zákazníkalídrem na trhu v našem oboru. Uvědomujeme si, že k dosáhnutí tohoto cíle jsou důležití především naši lidé, jako největší deviza naší firmy. S hrdostí stojíme za kvalitou naší práce, jejíchž prostřednictvím budujeme úspěšnou, inovativní, dynamickou a flexibilní společnost.

Naše firemní hodnoty

FÉROVOST - „hrajeme fér“, tzn. jednáme fér se zaměstnanci, dodavateli, zákazníky a obchodními partnery v souladu s etickým jednáním. Svým jednáním jdeme příkladem ostatním. Všichni jsou členové jednoho týmu a jen tak můžeme dosáhnout našich cílů. Pomáhá nám stát se důvěryhodnými.

OTEVŘENOST - umíme vyslechnout názory ostatních a nebojíme se vyjádřit svůj názor. Otevřenost podporuje vzájemné porozumění a rozvoj lidského potenciálu a tím je nedílnou součástí firemní kultury.

UZNÁNÍ - uznáváme a ctíme zaměstnance za kvalitní výsledky práce. Podporujeme nové nápady, inovativní myšlení a každou další přidanou hodnotu práce směřující ke spokojenosti zaměstnanců a rozvoji firmy.

RESPEKT - respekt je založen na konceptu lidskosti a lidské důstojnosti. Pomáhá nám spoluutvářet atmosféru úcty a spravedlivosti. Jeho získání vyžaduje otevřenou komunikaci, kterou uznáváme prostor pro projev každého člověka jako individuality.

SPOLUPRÁCE - každý z nás je součástí týmu, proto je důležité spolupracovat s ostatními. To znamená pochopení odlišných názorů, efektivní komunikaci, vzájemně si naslouchat a hledat kompromisy v dosažení společného cíle.

Vedení společnosti

Ing. Milan Růžička
Generální ředitel

Ing. Milan Růžička

Management Redy posiluje zkušený manažer, který řídil významné nadnárodní společnosti jako Ahold či Electro World. V pozicích COO, generálního ředitele či CEO zodpovídal za celkové finanční výsledky, utváření a realizace jednotlivých strategií a budování značky. Formoval a vedl velký tým spolupracovníků v zemích CEE. Své zkušenosti též předával studentům MBA jako lektor na Podnikatelské fakultě VUT v Brně, kterou před lety, stejně jako prestižní Institut IMD ve švýcarském Lausanne, též absolvoval. Vedení společnosti z pozice Výkonného ředitele převzal od února 2015. Od 1. 2. 2016 zastává funkci generálního ředitele společnosti.

Vedení jednotlivých úseků


Viera Černá
  • Mgr. Viera Černá
  • Obchodní ředitelka B2C

Ve společnosti působí již od roku 1995, kde jako vedoucí obchodního oddělení v Plzni stála za úspěšným rozvojem regionální pobočky. Díky svým zkušenostem a znalostem trhu se podílela na rozvoji celého obchodního úseku společnosti REDA a.s. Pro mnoho významných zákazníků je dlouhodobě důvěryhodným obchodním partnerem, za což byla honorována nejedním oceněním. Obchodní ředitelkou společnosti REDA a.s. se stala v červnu 2012. Od dubna 2014 vede z pozice obchodní ředitelky úsek B2C.

Bc. Jaroslava Gregorová
  • Bc. Jaroslava Gregorová
  • Obchodní ředitelka B2B

Do společnosti REDA nastoupila v říjnu 2016 jako Interim B2B manažer, od dubna 2018 zastává pozici obchodní ředitelky B2B. Zkušenosti z oblasti marketingu a obchodu získávala postupně v nadnárodních společnostech Hempel, VELUX nebo Synot. Z pozice B2B obchodní ředitelky má na starost prodej reklamních a dárkových předmětů přes distribuci jak v České republice, tak po celé Evropě.


Ing. Michal Brož
  • Ing. Michal Brož
  • Technický ředitel

Vystudoval fakultu provozu a ekonomiky dopravy a spojů v Žilině, následně získával zkušenosti v různých logistických společnostech. Do REDA a.s. nastoupil v roce 2004. Načerpané zkušenosti nejdříve uplatnil na pozici ředitele pro logistiku a od dubna 2012 řídí z funkce technického ředitele výrobu společně s logistikou.

Ing. Kamil Pultar
  • Ing. Kamil Pultar
  • Finanční ředitel

Na pozici finančního ředitele společnosti REDA nastoupil v říjnu 2012 po mnohaletých zkušenostech ve vedoucí distribuční společnosti v sektoru IT. Vystudoval vysokou školu Báňskou v Ostravě, obor Ekonomika a finance. Ve společnosti REDA a.s. zodpovídá za kompletní finanční řízení, controlling a oblast ICT.

Ing. Jaroslav Čech
  • Ing. Jaroslav Čech
  • Nákupní ředitel

Je absolventem Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně. V roce 2007 nastoupil do společnosti jako do svého prvního zaměstnání. Nejprve na pozici analytika obchodních úseků, poté vedoucího produktového marketingu a od roku 2014 řídí nákupní úsek - považuje se tedy za "odchovance" společnosti REDA a.s. Zodpovídá za sortiment zboží, jeho nákup a kolekci katalogů.

BA(Hons) Štěpán Hakl
  • BA(Hons) Štěpán Hakl
  • Manažer lidských zdrojů

V roce 1997 odpromoval na VUT fakultě podnikatelské obor daňové poradenství. Při studiu se věnoval restrukturalizaci firem po účetní stránce. Nastoupil jako náborář do společnosti Lufthansa, kde se postupně vypracoval na pozici Manažera lidských zdrojů, ve které pokračoval i ve společnosti Penta - Mediclinic. V REDA a.s. pracuje již od roku 2011, kde zúročuje svoje více než 15 ti leté zkušenosti v tomto oboru.

Podívejte se na důvody Proč se obrátit právě na nás.