O nás

REDA a.s. je společnosti, která se zabývá výrobou, prodejem a potiskem reklamních a dárkových předmětů a s tím souvisejících služeb.

Od roku 2005 je ve vlastnictví REDA a.s. dceřiná společnost REDA China Ltd. s taiwanskou centrálou ve městě Taipei a čínskými kancelářemi v Ningbu a Shenzhenu. REDA China Ltd. zajišťuje nejen nákup zboží v jihovýchodní Asii, ale zabezpečuje i následnou kontrolu kvality objednaného zboží.

Ta probíhá často během samotné výroby, ale také před jeho závěrečnou expedicí. Důležitou součástí práce REDA China Ltd. je i odpovědnost za konečnou přepravu zboží do Evropy. Tím je zaručena minimalizace případných reklamací a dodržovaní jak kvalitativních, tak i termínových požadavků ze strany mateřské společnosti REDA a.s.

Naším hlavním cílem zůstává plná spokojenost konečného spotřebitele.


REDA - letecký snímek


Naše poslání

„Hlavním posláním je vzájemně spolupracovat, s cílem stát se první volbou zákazníkalídrem na trhu v našem oboru. Uvědomujeme si, že k dosáhnutí tohoto cíle jsou důležití především naši lidé, jako největší deviza naší firmy. S hrdostí stojíme za kvalitou naší práce, jejíchž prostřednictvím budujeme úspěšnou, inovativní, dynamickou a flexibilní společnost.

Naše firemní hodnoty

FÉROVOST - „hrajeme fér“, tzn. jednáme fér se zaměstnanci, dodavateli, zákazníky a obchodními partnery v souladu s etickým jednáním. Svým jednáním jdeme příkladem ostatním. Všichni jsou členové jednoho týmu a jen tak můžeme dosáhnout našich cílů. Pomáhá nám stát se důvěryhodnými.

OTEVŘENOST - umíme vyslechnout názory ostatních a nebojíme se vyjádřit svůj názor. Otevřenost podporuje vzájemné porozumění a rozvoj lidského potenciálu a tím je nedílnou součástí firemní kultury.

UZNÁNÍ - uznáváme a ctíme zaměstnance za kvalitní výsledky práce. Podporujeme nové nápady, inovativní myšlení a každou další přidanou hodnotu práce směřující ke spokojenosti zaměstnanců a rozvoji firmy.

RESPEKT - respekt je založen na konceptu lidskosti a lidské důstojnosti. Pomáhá nám spoluutvářet atmosféru úcty a spravedlivosti. Jeho získání vyžaduje otevřenou komunikaci, kterou uznáváme prostor pro projev každého člověka jako individuality.

SPOLUPRÁCE - každý z nás je součástí týmu, proto je důležité spolupracovat s ostatními. To znamená pochopení odlišných názorů, efektivní komunikaci, vzájemně si naslouchat a hledat kompromisy v dosažení společného cíle.

Vedení společnosti

Ing. Milan Růžička
Generální ředitel

Ing. Milan Růžička

Management Redy posiluje zkušený manažer, který řídil významné nadnárodní společnosti jako Ahold či Electro World. V pozicích COO, generálního ředitele či CEO zodpovídal za celkové finanční výsledky, utváření a realizace jednotlivých strategií a budování značky. Formoval a vedl velký tým spolupracovníků v zemích CEE. Své zkušenosti též předával studentům MBA jako lektor na Podnikatelské fakultě VUT v Brně, kterou před lety, stejně jako prestižní Institut IMD ve švýcarském Lausanne, též absolvoval. Vedení společnosti z pozice Výkonného ředitele převzal od února 2015. Od 1. 2. 2016 zastává funkci generálního ředitele společnosti.

Vedení jednotlivých úseků


Viera Černá
  • Mgr. Viera Černá
  • Obchodní ředitelka B2C

Ve společnosti působí již od roku 1995, kde jako vedoucí obchodního oddělení v Plzni stála za úspěšným rozvojem regionální pobočky. Díky svým zkušenostem a znalostem trhu se podílela na rozvoji celého obchodního úseku společnosti REDA a.s. Pro mnoho významných zákazníků je dlouhodobě důvěryhodným obchodním partnerem, za což byla honorována nejedním oceněním. Obchodní ředitelkou společnosti REDA a.s. se stala v červnu 2012. Od dubna 2014 vede z pozice obchodní ředitelky úsek B2C.

Mgr. Milan Walter
  • Mgr. Milan Walter
  • Obchodní ředitel B2B

Po 17 letech strávených v zahraničí, kde vystudoval a zastával významné pozice v segmentu B2B a firemních projektů ve střední a východní Evropě, nastoupil v roce 2007 do společnosti REDA a.s., kde se stal partnerem. Nejprve vedl obchodní oddělení export, jeho rozvoj a úspěšný chod je výsledkem kvalitně odvedené práce. Poslední dva roky implementoval z pozice generálního ředitele nově stanovenou strategii napříč celou společností. V dubnu 2014 přijal nabídku vést z pozice obchodního ředitele nově vytvořený úsek B2B. Jeho hlavním úkolem je podpora a rozvoj obchodu B2B v České republice i v zahraničí a nově také teritoriální integrace pod jeden obchodní úsek.

Ing. Michal Brož
  • Ing. Michal Brož
  • Technický ředitel

Vystudoval fakultu provozu a ekonomiky dopravy a spojů v Žilině, následně získával zkušenosti v různých logistických společnostech. Do REDA a.s. nastoupil v roce 2004. Načerpané zkušenosti nejdříve uplatnil na pozici ředitele pro logistiku a od dubna 2012 řídí z funkce technického ředitele výrobu společně s logistikou.

Ing. Kamil Pultar
  • Ing. Kamil Pultar
  • Finanční ředitel

Na pozici finančního ředitele společnosti REDA nastoupil v říjnu 2012 po mnohaletých zkušenostech ve vedoucí distribuční společnosti v sektoru IT. Vystudoval vysokou školu Báňskou v Ostravě, obor Ekonomika a finance. Ve společnosti REDA a.s. zodpovídá za kompletní finanční řízení, controlling a oblast ICT.

Ing. Jaroslav Čech
  • Ing. Jaroslav Čech
  • Purchase/Product Development Manažer

Je absolventem Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně. V roce 2007 nastoupil do společnosti jako do svého prvního zaměstnání. Nejprve na pozici analytika obchodních úseků, poté vedoucího produktového marketingu a od roku 2014 řídí nákupní úsek - považuje se tedy za "odchovance" společnosti REDA a.s.. Zodpovídá za sortiment zboží, jeho nákup a kolekci katalogů.

BA(Hons) Štěpán Hakl
  • BA(Hons) Štěpán Hakl
  • Manažer lidských zdrojů

V roce 1997 odpromoval na VUT fakultě podnikatelské obor daňové poradenství. Při studiu se věnoval restrukturalizaci firem po účetní stránce. Nastoupil jako náborář do společnosti Lufthansa, kde se postupně vypracoval na pozici Manažera lidských zdrojů, ve které pokračoval i ve společnosti Penta - Mediclinic. V REDA a.s. pracuje již od roku 2011, kde zúročuje svoje více než 15 ti leté zkušenosti v tomto oboru.

Podívejte se na důvody Proč se obrátit právě na nás.